Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2011 11:11 - Aaliyah Week: Day 1 - Age Ain't Nothing But A Number
Автор: soulkey Категория: Музика   
Прочетен: 1524 Коментари: 0 Гласове:
3



imageАлия Дейна Хотън (16 Януари,1979 — 25 Август 2001), изявявайки се под името Алия, e американска записваща изпълнителка, актриса и модел. Родена в Бруклин,Ню Йорк, тя била отгледана в Детройт, Мичигън. От ранна възраст се появява в телевизионното шоу "Star Search" и участва в концерт заедно с Гладис Найт. На 12 години Алия сключва договор с Джайв Рекърдс и Бекграунд Рекърдс чрез своя чичо Бари Хенкърсън. Той я запознава с Ар Кели (друг арендби изпълнител), който става неин наставник, водещ текстописец и продуцент на дебютния й албум "Възрастта е просто число". В Америка от албума се продават 2 милиона копия и е определен като двойно платинен от Американската асоциация за звукозаписната индустрия (RIAA). След обвинения срещу Алия, заради нелегален брак с Ар Кели младата изпълнителка прекратява своя договор с Джайв Рекърдс и сключва договор с Атлантик Рекърдс.

Това е, което Уикипедия има да каже по въпроса. Това е, което аз имам да кажа по въпроса: Алие беше невероятен изпълнител за годините си, истинска "тройна заплаха", както казват американците - пее, танцува и играе във филми. Не мога да изразя с думи колко обичам музиката й, сценичното й присъствие и танцовите й умения. Факт е, че втора като нея до момента няма.

Именно увлечението ми по музиката й ме кара да обява тази седмица за седмица на Алия в soulkey.blog.bg. All Aaliyah, all the time! И така, започваме ...

На 14 Алия издава първия си албум - "Age Ain"t Nothing But a Number", про дуциран от R Kelly, който постига завидни продажби от 1.4 милиона копия и е невероятен успех за толкова млад изпълнител. Имиджа, който тя демонстрира, може най-добре да бъде илюстриран с описанието, което тя дава за музиката и стила си - "sweet, but street".

Първият сингъл от албума й е "Back And Forth". Това е и първото й видео. Режисжорът на клипа казва, че не е трябвало да й показва как да "продаде" песента си - Алия си е дошла научена. А очилата, които тя ще носи в клипове и изпълнения на живо до излизането на последния й албум "Aaliyah" през 2001, тя слага защото ... я е срам. Очилата я карат да се чувства по-уверена и допринасят за цялостия й имидж.

Текст:

Aaliyah - Back And Forth

Back and Forth

(5x)
Let me see you go back
OOh iTZS THE l-i-Y-A-H
Let me see you come forth

It"s Friday
and I"m ready to sing pick up my girls
and hit the party scene
tonight oh oh it"s alright umm
so get up and let this funky mellow grove get
you in the mood cause you
know it"s alright
so Mr. DJ keep the music grooving, keep on moving
don"t stop moving
let me see you, let me see you go

Back, back forth and forth (4x)
(see you go back and forth)
let me see you, let me see you go(4x)

Now"s the time for you
to make your move to the dance floor
so throw your hands in the air
and wave them around like you just don"t care
oh it"s the l-i-y-a-h
living up to the stage I got jazz personality,
G mentality, beats of soul train
So if the DJ keep on moving
don"t stop moving know let me see you go
back and forth

- Chores - (4x)
Come on and let me see you go

R. Kelly - Hey here"s the forth mellowed get upon the floor
you see show your personally be who you wanna be now tell me

Aaliyah - Can you feel the groove movin" way down in yooou
hey I want to keep this party going all night

So Mr.DJ keep the music grooving don"t stop moving
Now let me see you go
sing choures


Вторият сингъл носи името на албума - "Age Ain"t Nothing But A Number". Песента е писана от R Kelly, за която той отнася доста критики поради прекалено "порасналия" текст и послание на парчето. По-късно, след скандала за брака между двамата, като че ли произходът на вдъхновението за песента е разкрит.

Текст:

Aaliyah - Age Ain"t Nothing But A Number

May 5, 1993 Aaliyah"s Diary Got it, hmmph" (Chorus) Age ain"t nothing but a number Throwing down ain"t nothing but a thang This lovin" I have for you It"ll never change Here I am and there you are You"re eyes are calling me to your heart All you gotta do is knock and I"ll let you in Then we will feel the passion that flows within I don"t mean to be bold but I gotta let you know I got a thing for you and I can"t let go Repeat (Chorus) (2x) Take my hand and come with me And let me show you true extasy Boy be brave don"t be afraid Cause tonight we"re gonna go all the way I don"t mean to be bold but I gotta let you know I got a thing for you and I can"t let go Repeat (Chorus) (2x) "So what"s up, Here I am, reach... Baby Come here... Age ain"t nothin" ohhh..ooh I don"t mean to be bold, but I gotta let you know, Liyah"s got a thang for you and I can"t let go...ooh my... Repeat Chorus til end of song






Тагове:   aaliyah,   aaliyah week,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: soulkey
Категория: Музика
Прочетен: 18506
Постинги: 10
Коментари: 5
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930